Acta Assemblea Ordinària i Extraordinària
Acta Assemblea Ordinària AMPA IE Mossèn Cinto Folgueroles
Lloc: Menjador IE Mossèn Cinto Folgueroles
Data: 11 d’octubre de 2021
Hora: 20:30h
Autor: Gibet Ramon
Presidenta: Margarida Garcia
Vicepresidenta: Agnès Molins
Secretària: Gibet Ramon
Tresorera: Laura Corbera
Vocals: Mireia Vilà, Anna Solà, Mireia Bigas, Gemma Senmartí, Olga Bosch, Alba Martí, Maira
Bonjorn, Gisela Llobet, Natàlia Sàbat.
Famílies: 35 mares i pares, representants de l’Escola i de Campos Estela.
ORDRE DEL DIA:
S’inicia l’Assemblea ordinària a les 20:40 h. actuant com a moderadora la Presidenta de l’Ampa
i amb una assistència de 35 mares i pares.
1- Aprovació de l’acta de l’assemblea anterior
La secretària llegeix l’acta anterior que s’aprova per unanimitat.
2- La Presidenta explica la feina que fa l’Ampa.
a. Ara mateix som 14 mares. Expliquem les comissions. També la representació al
Consell Escolar i les vies de comunicació amb les famílies.
3- Campos Estela fa una presentació de l’empresa que gestiona el menjador. Hi
intervenen la Lidia, en Ferran i la Mari.
a. Explica el seu projecte: Bo, Sa, Sostenible i Segur.
b. Explica com s’elaboren els menús, que segueix la “Guia de l’alimentació
sostenible en edat escolar” de la Generalitat. La última guia incorpora un pas
molt gran cap a l’alimentació saludable. S’explica les novetats als menús.
c. Projectes educatius: En Ferran explica varis projectes com el “Pesa i pensa”,
l"Eat in English” o el “Bo, sa, sostenible”. Els nens tenen un panell de
benvinguda on poden veure el menú d’aquell dia i d’on ve el menjar que es
menjaran.
d. Activitats: Cada divendres fan una assemblea on es decideixen les activitats,
deixant dues opcions segons els gustos.
e. L’App: Tot funciona a través de l’aplicació. Explica en Ferran com funciona
l’aplicació. Si hi ha un canvi, s’ha d’informar a la Mari, la coordinadora, 5 dies
abans d’acabar el mes perquè el mes següent quedi ja ben programat.
f. S’obre torn de precs i preguntes. No en surt cap.
4- Es presenten les diferents comissions:
a. Primer es presenten les diferents comissions i els seus integrants.
C.MENJADOR:
Es fa una reunió trimestral entre Ampa, escola i Campos per veure com funciona tot i si hi ha
cap incidència. El menú fixe és de 6:30€ i l’esporàdic de 6:90€.
C. ACOLLIDA I VIGILÀNCIES:
Es presenten les dues monitores, la Dolo i la Mercè.
C. PATIS:
S’explica que amb la nova Ampa es va crear aquesta comissió. S’expliquen els projectes fets i
futurs. S’expliquen també les despeses dels últims tres cursos. El preu de les intervencions al
pati dels petits és de 1060€ aproximadament. El preu de les intervencions al pati de primària i
Eso ha estat de 5200€, dels quals 4000€ són de subvencions. La resta s’ha pagat entre Escola i
Ampa. Total pagat per l’Ampa 2235,50€. S’anima a les families si veuen idees que les enviïn a
l’Ampa.
C. LLIBRES:
Fem de pont per l’escola per gestionar les comandes i cobraments. Es treballa amb l’Atelier
que ens facilita molt la feina. Les llicències, dossiers i innovamat ja es gestiona directament des
de l’escola.
C. EXTRAESCOLARS:
S’encarreguen de fer proposta d’extraescolars i gestionar-ho amb les empreses. Es torna a
animar a les famílies per fer propostes de possibles extraescolars. Es mostra la graella d’aquest
curs. Es parla de l’€ (per nen i mes) per nen que es cobra a les empreses. També s’explica el
casal de setmana santa i jornada intensiva.
C. FESTES I MEDI AMBIENT:
Té unes actuacions molt puntuals. Es parla de la Setmana del Medi Ambient, del Cros Escolar i
de la Festa de Final de Curs. La modalitat de l’última festa va tenir molt èxit, el concurs de
talents. Segurament es tornarà a fer. Els costos de les actuacions quasi s’equiparen a les
despeses.
C. PEDAGÒGICA:
La Gisela no ha pogut venir però la Maira explica una mica les funcions de la comissió i les
activitats que es van proposar aquest curs passat i les propostes per al ou curs.
C. SOCIAL:
És una comissió nova que es va crear el curs passat. S’expliquen els actes fets com la recollida
de joguines o el berenar solidari. En aquest últim es van recaudar 774,90€ que es van donar a
Sant Joan de Déu.
TRESORERIA:
La Laura no ha pogut venir i l’Agnès ens fa un repàs de la comptabilitat.
Ingressos: 20.530€
Despeses: 22.263€
Hi ha un dèficit de 1.733€
S’acaba fent una crida a les famílies perquè al maig s’ha de renovar l’Ampa. I Convé que hi hagi
gent de tots els cicles.
No hi ha preguntes.
Es tanca l’Assemblea a les 21:30h.
ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA:
S’ha de fer una assemblea extraordinària per aprovar el pas d’AMPA a AFA.
S’Aprova per unanimitat.
Es vol modificar el logo per a renovar l’imatge aprofitant el canvi a AFA i a IEscola.
S’aprova per unanimitat.
https://drive.google.com/file/d/1FnbJjnEhBq7Go9xT9HtUR5DOcrPoZCD-/view?usp=sharing